La llei d’Impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic (25/2013 de 27 de desembre) estableix la obligació de que a partir del 15 de gener de 2015 determinats proveïdors com són societats anònimes (SA), societats de responsabilitat limitada (SL),... hagin d’emetre les seves factures a l’administració pública en format electrònic. Més informació clickant aquí Una factura electrònica és el document electrònic que conté el mateix tipus d’informació que hi ha en una factura tradicional i que es transmet a través de mitjans electrònics. Té un format estructurat i conté signatura electrònica. Per més informació:
https://suport-efact.aoc.cat/hc/ca
http://www.facturae.gob.es/Paginas/Index.aspx L’entrada d’aquestes factures al Consell Comarcal del Moianès es fa a través de la plataforma e-FACT com a punt general d’entrada de factures a les administracions públiques catalanes. En el següent enllaç hi trobareu el manual: Manual __________ Les dades de facturació electrònica del Consell Comarcal del Moianès són:
CONSELL COMARCA DEL MOIANÈS
C/de les Joies, 11-13 08180 Moià NIF. P0800317J
OFICINA COMPTABLE: L06090042 ÒRGAN GESTOR: L06090042 UNITAT TRAMITADORA: L06090042 __________ Altra informació útil El Consorci d’Administració oberta de Catalunya (AOC) disposa del portal de suport a les empreses amb informació d’interès sobre la facturació electrònica, entre d’altres: com crear e-factures? Com enviar factures? Com consultar l’estat de les factures?... Altres enllaços d’interès Per generar factures electròniques: http://www.b2brouter.net http://www.hazteunafacturae.com/