Valoració dels serveis / queixes
En aquest apartat hi trobareu els resultats sobre la gestió realitzada de les queixes que han arribat a la Institució a través del Registre d'Entrada del Consell Comarcal:
ANY 2023
Data | Resum de la queixa | Resultat |
01/12/2023 |
Queixa de servei del SIAD ____________________ |
Es parla amb la persona afectada i amb e servei, fent les gestions corrresponents.
|
22/11/2023 |
Queixa sobre el transport escolar Collsuspina-Moià; sovint arriba tard ______________________ |
Es respon a la queixa i es fa reunió amb diferents famílies pel problema del transport i amb la línia. |
09/11/2023 |
Queixa pel mal estat del camí ral que va de Collsuspina a Calders ______________________ |
Es respon conforme estan previstes tasques de neteja en breu. |
16/04/2023 |
Queixa de l'arquitecte d'urbanisme _______________________ |
Es tracta la queixa parlant amb tots els agents implicats. |
17/03/2023 |
Queixa el serveis de famílies _______________________ |
Es contacta amb la persona i es tracta la queixa. |
25/02/2023 |
Problemes per sortir en el directori d'empreses del Moianès. _______________________ |
Se li explica que el directori està programat en un format de php molt antic i que es preveu renovar i es fa l'alta manual. |
ANY 2022
Data | Resum de la queixa | Resultat |
18/12/2022 | Queixa sobre el procediment de les instàncies al Consell Comarcal | Es contacta amb la persona i se li facilita la informació necessària |
20/09/2022 | Queixa de transport *: per la modificació d'horaris de bus entre Moià i Manresa | Es recull la queixa i s'informa que es tindrà en compte |
01/08/2022 | Queixa de tracte per part d'acollida per fer un certificat digital | Es truca a la persona i s'excusa el tracte rebut, van coincidir un seguit de factors que van donar la sensació de poca coordinació i poca professionaltiat. |
* L'any 2022 han entrat vàries peticions d'horaris de transport públic, però que a banda d'aquesta que recollim en aquesta taula no es consideren queixes. Des de l'àrea de mobilitat és mira de donar resposta i adaptar-nos a totes les demandes, però els horaris de tranport públic també van en funció dels trams i hores en que hi ha més afluència.
____________________
En quant a la valoració dels serveis prestats:
Pel que fa la valoració dels serveis, des del Consell Comarcal del Moianès i lligat a la ISO 9001:2015 es fa una valoració mensual GLOBAL de l'entitat. L'objectiu principal és el de mantenir un nivell òptim de satisfacció de l'usuari derivat de les nostres prestacions de serveis.
Mensualment es fan unes enquestes als usuaris/àries dels serveis que oferim en les que es recull una puntuació global del servei. L'indicador per a assolir l'objectiu és que: les valoracions mitjanes han de ser superiors als 4 punts sobre 5.
Adjuntem a continuació els resultats assolits en aquesta valoració global per cada any:
Enquesta global SERVEIS de l'entitat - enllaç a l'enquesta
Any 2023 | Puntuació mitja |
Total acumulat: | 4,5 |
Valor objectiu | 4 |
Any 2022 | Puntuació mitja |
Total acumulat: | 4,40 |
Valor objectiu | 4 |
Any 2021 | Puntuació mitja |
Total acumulat: | 4,36 |
Valor objectiu | 4 |
Any 2020 | Puntuació mitja |
Total acumulat: | 4,62 |
Valor objectiu | 4 |
Any 2019 | Puntuació mitja |
Total acumulat: | 4,35 |
Valor objectiu | 4 |