Presentació del Servei d'Atenció integral LGBTI+ del Moianès

Dilluns, 21 de juny de 2021

Avui s'ha presentat el Servei d'Atenció Integral LGTBI+ del #Moianès, el nou servei d'atenció a la diversitat sexual, afectiva i de gènere. L'acte ha comptat amb la presència de Mireia Mata, Directora General d'Igualtat de la Generalitat de Catalunya. 

 

A partir d’un acord entre el Consell Comarcal del Moianès i el Departament d'Igualtat i Feminismes del Govern de la Generalitat de Catalunya s’ha presentat al Moianès un nou Servei d’Atenció Integral (SAI) per a defensar els drets de les persones LGTBI. L’acte ha comptat amb la presència de Mireia Mata, Directora General d'Igualtat del la Generalitat de Catalunya. El desenvolupament de la Llei 11/2014, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a eradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia contempla la creació d’aquests serveis, que faciliten atenció de qualitat i de proximitat a persones que pateixin, hagin patit o estiguin en risc de patir discriminació o violència per orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere. 

 El SAI del Moianès és un servei de sensibilització i informació per a persones i entitats, per tal de mostrar la diversitat d'orientació sexual i d'identitat de gènere i prevenir la LGTBIfòbia. Aquest recurs vol donar resposta tant a aquestes situacions de discriminació i denúncia com a qualsevol necessitat d'acompanyament, suport, informació i derivació que tingui la ciutadania en relació a la diversitat sexual i de gènere.

Darrera actualització: 21.06.2021 | 15:10