A càrrec de Marc Barà
Inscripcions clicant en aquest enllaç: https://forms.gle/7Fgf7ohrcmkEXPT27 en l'apartat "Formació per a persones emprenedores i empreses" o bé al correu: cpmm.ofem@diba.cat
PERFIL PARTICIPANTS
Empresaris, directius, emprenedors i treballadors freelance que han d’atendre molts projectes i problemes alhora, amb el mínim temps disponible.
DESCRIPCIÓ
En l'entorn professional actual, la quantitat d'informació i les seves múltiples fonts, i la diversitat de tasques a atendre, s'han convertit en un problema de gran magnitud per a tot professional. Múltiples comptes de correu, saturació de correu electrònic, desenes de canals d'informació a considerar, interrupcions, mala organització, etc., condueixen a problemes de baixa productivitat, estrès, mala gestió de la informació, baixa concentració i finalment posen en perill les nostres prestacions com a professionals.
Hem de posar més èmfasi en les tasques a completar, dedicar temps de qualitat a la planificació, evitar mals hàbits i manca de prioritats, i tenir un conjunt d'eines senzilles però efectives per afrontar aquests reptes.
En aquest curs s'ofereix una metodologia concreta, basada en eines d'ús senzill, per combatre aquesta situació i augmentar el rendiment i, per tant, el nostre valor. El curs es centra en l'àmbit professional, encara que són eines d'ús també en l'àmbit personal.
OBJECTIUS
Pots consultar tot el CONTINGUT de la formació en el següent enllaç: https://drive.google.com/drive/folders/1hHKh1kKNHzEkimLG2AOXI3QbaSbJIxdR?usp=drive_link
gratuït
Can Carner - Moià