BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
CALSCALE:GREGORIAN
PRODID:-//Diputació de Barcelona//DibaCMS//EN
BEGIN:VEVENT
UID:499
DTSTAMP:20260514T132811
DTSTART:20171227T170000
DTEND:20181227T000000
SUMMARY:Protocol de coordinació del servei de transport i menjador escolar davant situacions de risc per afectació de la xarxa viària curs 2017-2018
LOCATION:
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:ccmoianes@ccmoianes.cat
X-WR-TIMEZONE:Europe/Madrid
DESCRIPTION:Des del Consell Comarcal del Moianès tal i com sabeu des del mes de juny hem assumit les següents competències delegades per part del Departament d’Ensenyament: transport escolar, servei de menjador escolar i ajuts de menjador.

En l’àmbit del transport escolar des del Consell Comarcal s’ha aprovat un protocol d’actuació en els casos d’incidències a la xarxa viària. En aquest document es recullen les actuacions que s’han de portar a terme en el cas que hi hagi alguna incidència que afecti al transport escolar o al servei de menjador.

URI:https://www.ccmoianes.cat/actualitat/noticies/protocol-de-coordinacio-del-servei-de-transport-i-menjador-escolar-davant-situacions-de-risc-per-afectacio-de-la-xarxa-viaria-curs-2017-2018.html
CLASS:PUBLIC
END:VEVENT
END:VCALENDAR
