En aquest apartat hi trobareu els resultats sobre la gestió realitzada de les queixes que han arribat a la Institució a través del Registre d'Entrada del Consell Comarcal:
ANY 2023
Queixa de servei del SIAD
____________________
Es parla amb la persona afectada i amb e servei, fent les gestions corrresponents.
Queixa sobre el transport escolar Collsuspina-Moià; sovint arriba tard
______________________
Queixa pel mal estat del camí ral que va de Collsuspina a Calders
Queixa de l'arquitecte d'urbanisme
_______________________
Queixa el serveis de famílies
Problemes per sortir en el directori d'empreses del Moianès.
ANY 2022
* L'any 2022 han entrat vàries peticions d'horaris de transport públic, però que a banda d'aquesta que recollim en aquesta taula no es consideren queixes. Des de l'àrea de mobilitat és mira de donar resposta i adaptar-nos a totes les demandes, però els horaris de tranport públic també van en funció dels trams i hores en que hi ha més afluència.
En quant a la valoració dels serveis prestats:
Pel que fa la valoració dels serveis, des del Consell Comarcal del Moianès i lligat a la ISO 9001:2015 es fa una valoració mensual GLOBAL de l'entitat. L'objectiu principal és el de mantenir un nivell òptim de satisfacció de l'usuari derivat de les nostres prestacions de serveis.
Mensualment es fan unes enquestes als usuaris/àries dels serveis que oferim en les que es recull una puntuació global del servei. L'indicador per a assolir l'objectiu és que: les valoracions mitjanes han de ser superiors als 4 punts sobre 5.
Adjuntem a continuació els resultats assolits en aquesta valoració global per cada any:
Enquesta global SERVEIS de l'entitat - enllaç a l'enquesta
Els camps marcats amb un asterisc (*) són obligatoris.
L’enviament des les dades introduïdes en aquest formulari per part de l’usuari, implicarà l’acceptació expressa i sense reserves de la política de protecció de dades personals que figura al peu d'aquesta pàgina. El Consell Comarcal utilitzarà aquestes dades exclusivament per a la prestació del servei o gestió sol·licitada. En cap cas es cedirà o comunicarà a tercers les dades recollides sense consentiment de l'usuari, excepte quan siguin necessàries per a la prestació del servei sol·licitat o siguin requerides per les autoritats públiques competents, de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada moment.