Reclamació o denúncia de consum
Permet a qualsevol ciutadà fer una reclamació / denúncia de consum a l'Agència Catalana del Consum mitjançant els serveis de l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) que ofereix el Consell Comarcal.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona
Cal aportar:
-
Documents rellevants relacionats amb la denúncia o reclamació efectuada (factures, tiquets, pressupostos, contractes, etc..), i també les proves que es puguin aportar (informes pericials, fotos, garanties, publicitat,...)
Podeu adjuntar la documentació en format digital en el mateix tràmit, o via fax o correu ordinari a l'adreça de l'OCIC, mitjançant còpies de la documentació original abans de 10 dies, a començar a comptar des de l'endemà en que es tramita el tràmit telemàticament.
Si realitzeu l'enviament de la documentació adjunta per fax o correu ordinari, cal que envieu les vostres dades personals i el número de registre d'entrada de la vostra reclamació / denúncia que apareix al rebut de la sol•liciutd telemàtica. També ho podeu fer fent-nos arribar la còpia de la sol•licitud registrada telemàticament.
Canals de tramitació:
- Presencial
A les oficines del Consell Comarcal del Moianès
- Telemàticament
Cal que empleneu la sol·licitud. Necessiteu tenir certificat digital.
Tramitar ara